الهامی سرمربی مس رفسنجان می‌شود؟

الهامی سرمربی مس رفسنجان می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ساکت الهامی به عنوان سرمربی مس رفسنجان معرفی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه مدیران باشگاه مس رفسنجان از ادامه همکاری با محمد ربیعی ناامید شدند، سراغ مذاکره با گزینه‌های دیگرشان رفتند و در این بین گفته می‌شود ساکت الهامی مذاکرات خوبی با مسئولان این باشگاه داشته و احتمالا ظرف امروز و فردا به عنوان سرمربی جدید مس رفسنجان معرفی خواهد شد.

محمد ربیعی که پیش از این چهار سال هدایت مس رفسنجان را برعهده داشت، عملکرد خوبی را در این تیم ثبت کرد. البته که او از مدتها قبل گفته بود ماموریتش در رفسنجان، به پایان رسیده است.

مسی‌ها بجز الهامی با محرم نویدکیا و جواد نکونام خک مذاکراتی داشتند اما گویا جلسه روز گذشته یکی از مسئولان این باشگاه با ساکت الهامی مثبت بوده و اخبار غیررسمی حاکی از آن است که سرمربی سابق هوادار، بیشترین شانس را برای جانشینی ربیعی دارد.

به این نکته هم اشاره کنیم که حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگویی که با یکی از سایتهای خبری داشته، آخرین وضعیت نیمکت تیمش را اینگونه توضیح داده است: لیست گزینه‌های نهایی مربیان به شرکت ملی صنایع مس ایران ارائه شده تا مورد تأیید نهایی قرار بگیرند و هنوز با هیچ‌یک از این افراد قراردادی امضا نشده است.

7655