گلات در باخت؛ چه بر سر ساکت الهامی و مس رفسنجان آمده است؟

گلات در باخت؛ چه بر سر ساکت الهامی و مس رفسنجان آمده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - مس رفسنجان پنجمین شکست متوالی خود را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان این هفته هم بازی خود را واگذار کرد تا پنجمین شکست متوالی و پشت سر هم برای این تیم ثبت شود. تیمی که فصول گذشته خوب کار کرده بود و حتی فصل قبل شاید اگر کمی خوش‌شانس بود، می‌توانست به عنوان چهارمین نماینده ایران و به جای تراکتور راهی مسابقه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شود.

با این حال اوضاع برای مس در فصل جاری اصلا مساعد نیست و چند هفته‌ای هست که زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری ساکت الهامی سرمربی این تیم هم وجود دارد. مردی که در تیم‌های سابق خود نتایج بدی نگرفته بود ولی اوضاع برای او و کادرش در رفسنجان خوب پیش نرفته است.

مسی‌ها در شرایطی اولین برد فصل را به استقلال خوزستان هدیه دادند که این تیم دو بازی قبلی خود را هم با نتیجه مشابه ۴ بر ۱ مغلوب ملوان و سپاهان شده بود. نارنجی‌ها حتی مقابل صنعت نفت که سخت پیروز می‌شود هم بازنده بودند و از گل‌گهر هم در دربی استان کرمان شکست خوردند تا حالا پنج باخت پیاپی داشته باشند.

کسب صفر امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن موضوعی است که به سادگی بحران این تیم را نشان می‌دهد و باید دید تکلیف این تیم که به لحاظ مالی هم اصلا شرایط خوبی ندارد، نهایتا چه خواهد شد.

1997