عکس؛ ناراحتی مودریچ پس از شکست در فینال لیگ ملت‌های اروپا

عکس؛ ناراحتی مودریچ پس از شکست در فینال لیگ ملت‌های اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ به عنوان کاپیتان تیم ملی کرواسی خیلی دوست داشت که به همراه هم‌تیمی هایش قهرمانی در لیگ ملت های اروپا را تجربه کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی کرواسی در دیدار فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و در نهایت پس از تساوی بدون گل در 120 دقیقه بازی، در ضربات پنالتی مقابل لاروخا شکست خورد و قهرمانی این دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا به تیم ملی اسپانیا رسید. مودریچ در ضربات پنالتی، پنالتی خود را با اعتماد به نفس بالایی به گل تبدیل کرد اما این برای قهرمان شدن تیم ملی کرواسی کافی نبود.

مودریچ پس از ناکامی در قهرمانی بسیار ناراحت و نا امید شده بود. او قبلا هم نایب قهرمانی را تجربه کرده است چرا که تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 روسیه هم نتوانست در فینال، فرانسه را شکست دهد و در نهایت نایب قهرمان شد.

اکنون که لیگ ملت های اروپا هم به پایان خودش رسیده است، وقت آن است تا لوکا مودریچ درباره آینده خود تصمیم بگیرد. باید دید که او همچنان در رئال مادرید می ماند یا این که می خواهد راهی فوتبال عربستان شود.

1470