لوکا مودریچ: حفظ این جایگاه سخت تر از رسیدن به آن است

لوکا مودریچ: حفظ این جایگاه سخت تر از رسیدن به آن است

سایت رسمی فوتبالی - لوکا مودریچ شب گذشته به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد و معتقد است حفظ این شرایط سخت تر از رسیدن به آن است.

به گزارش فوتبالی، هافبک کرواسی پس از کسب جایزه بهترین بازیکن سال 2018 در مصاحبه ای با سایت رسمی فیفا گفت: " احساسی باورنکردنی دارم. از این که این جا هستم احساس غرور می کنم. دیشب شبی خاص برای من در طول دوران حرفه ای حضورم در فوتبال بود. این اتفاق بسیار مهمی است. هیچ جایزه ای بزرگتر از انتخاب شدن از سوی تعداد زیادی از مردم وجود ندارد. می خواهم از تمام کسانی که در تمام این مدت به من کمک کردند و از من حمایت کردند، تشکر کنم. "

مودریچ در پاسخ به این سوال که آیا این جایزه سرآغازی بر پایان دوگانه لیونل مسی و کریستیانو رونالدوست، گفت: " باید در آینده دید. در حال حاضر به این فکر نمی کنم. از این که این جایزه را دریافت کردم بسیار خوشحال هستم. بازیکنان خوب زیادی از جمله این دو نفر و کسان دیگری در حال حاضر بازی می کنند که شکست دادن آنها باعث افتخار است. این نشان می دهد که تلاش های زیاد پاداش دارد. تمام رویاهای من در این شب به حقیقت تبدیل شد. سال گذشته بسیار عالی بود. یکی از بهترین سال های  دوران فوتبال من چه از نظر فردی و تیمی گذشت. از تلاش هایم برای باشگاه و تیم ملی و البته جوایز فردی مانند بهترین بازیکن فیفا و توپ طلای جام جهانی راضی هستم. 

لوکا مودریچ: رویاهای من دیشب به حقیقت تبدیل شد

حضور در فینال جام جهانی بزرگترین بازی زندگی من بود. بازی برای تیم ملی کشورم در فینال جام جهانی که بزرگترین رویداد ورزشی جهان است بسیار خاص بود. من انگیزه ای مضاعف برای کاپیتانی تیم ملی داشتم. متاسفانه شرایط خوب پیش نرفت و ما شکست خوردیم اما من هنوز این اتفاق را یک موفقیت می دانم. ما کاری را انجام دادیم که در تاریخ ماندگار خواهد شد. "

در نهایت مودریچ تایید کرد که حالا که طعم جوایز فردی را چشید می خواهد به پیشرفت خود ادامه دهد تا این اتفاقات ادامه دار باشد. او اظهار داشت: " این کار ساده نیست. همانطور که پیش از این گفتم همیشه دوست دارم در همه جهات پیشرفت کن اما اگر بتوانم این آمادگی را حفظ کنم همه چیز باورنکردنی خواهد شد. رسیدن به چنین جایی آسان نیست اما ادامه این روند سخت تر است. من چند سالی است در جمع بهترین ها هستم و امیدوارم بتوانم چند سال دیگر نیز این شرایط را حفظ کنم. "