حاشیه عجیب در استقلال خوزستان/ پورموسوی: مرا نمی‌خواهند؛ مدیرعامل: رقمش بالاست!

حاشیه عجیب در استقلال خوزستان/ پورموسوی: مرا نمی‌خواهند؛ مدیرعامل: رقمش بالاست!

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد باشگاه استقلال خوزستان با اولین حاشیه خود بعد از لیگ برتری شدن مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم استقلال خوزستان که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده، وارد حاشیه عجیبی شده است. آنها که با سیروس پورموسوی توانستند بعد از چند فصل از لیگ یک صعود کنند و در حالی که انتظار می رفت با همین مربی به کار خود ادامه دهند، ظاهرا دچار اختلافاتی شده‌اند.

سیروس پورموسوی در همین باره از بلاتکلیفی خود گفته و شرایط را اینطور بیان کرده است: «روز پنجشنبه هفته گذشته با مسئولان باشگاه جلسه داشتم و همه شرایط را به آن ها گفتم و تاکید داشتم که فقط تا روز یکشنبه یعنی امروز منتظر تماس آن ها برای ادامه همکاری می مانم.»

 البته کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان هم در این خصوص گفته است: « امروز به پایان نرسیده و از نظر من ساعت ۱۲ شب، پایان یکشنبه محسوب می شود. تمام هم و غم ما حفظ آقا سید است ولی منافع باشگاه را چه مالی، چه مادی و چه معنوی حفظ می‌کنیم.»

ظاهرا آنچه باعث شده مدیریت آبی‌های خوزستانی همکاری با پورموسوی را قطعی نکند مباحث مالی است. موضوعی که مدیرعامل باشگاه هم به آن تاکید کرده است. اما نکته مهم اینجاست که پورموسوی عدم پیگیری مدیران را به پایان همکاری تعبیر کرده و در این باره گفته «باتوجه به این که باشگاه تماسی با من نداشت من این رفتار آن ها را پایان همکاری طرفین می دانم. به هر حال شاید باید رفت» با این حال مدیریت باشگاه می‌گوید اولویت آنها ادامه کار با پورموسوی است.

از شواهد اینطور مشخص است که آنچه باعث تعلل مدیران استقلال خوزستان در ادامه همکاری با سیروس پورموسوی شده، عدم توافق بر سر رقم قرارداد است. ظاهرا رقم پیشنهادی سرمربی با آنچه مدنظر مدیرعامل است اختلاف زیادی دارد. البته بابادی بر این نکته تاکید کرده که اراده باشگاه بر حفظ پورموسوی است چرا که او باید مزد صعود به لیگ برتر را بگیرد ولی این را هم گفته که است: «چانه‌زنی را باید از پورموسوی شروع کنیم و البته از لحاظ فنی و اخلاقی او را قبول داریم، می‌دانیم که یکی از پاک‌ترین مربیان فوتبال ایران است. نقطه اتصال ما با پورموسوی مسئله مالی خواهد بود و از نظر باشگاه، مبلغ قرارداد پیشنهادی به آقا سید نسبت به فصل قبل افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.»

استقلال خوزستان که اهالی فوتبال آن را با شگفتی سازی در لیگ چهاردهم به یاد می‌آورند در فصول اخیر فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده و به جرأت می توان گفت سیروس پورموسوی یکی از افرادی است که در تمام این مدت تلاش زیادی برای موفقیت این تیم انجام داده و حال باید دید ادامه همکاری با او به چه سرنوشتی منجر خواهد شد.

6442