پورموسوی: دست های غیبت به استقلال خوزستان کمک کردند!

پورموسوی: دست های غیبت به استقلال خوزستان کمک کردند!

سرمربی استقلال خوزستان گفت: از تیم حریف هم شناخت خوبی داریم و در چند ماه اخیر آنها را زیر نظر داشتیم.

سیروس پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با سفر استقلال خوزستان به عمان اظهار داشت: در واقع می توانم بگویم که دست های غیب به کمک استقلال خوزستان آمدند. متاسفانه هیچ مسئولی از مجلس، وزارت ورزش و... به کمک ما نیامد و ما فقط با مهلت گرفتن از آژانس هواپیمایی که بلیت های ما را تهیه کرده بود، توانستیم راهی عمان شویم. 

وی افزود: نمی دانم چند روز دیگر این پول تهیه می شود یا خیر اما باید از مسئولان آن شرکت هواپیمایی تشکر کنم که به ما این فرصت را دادند. امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و مشکلات ما زودتر رفع شود.

سرمربی استقلال خوزستان درباره وضعیت تیمش برای رویارویی با الفتح عربستان تصریح کرد: ما تمام بازیکنان خود را برای این بازی در اختیار داریم. بازیکنان باید مشکلات تیم را فراموش کنند چون این یک بازی ملی است و باید برنده شویم. از تیم حریف هم شناخت خوبی داریم و در چند ماه اخیر آنها را زیر نظر داشتیم.

پورموسوی در پایان گفت: بازی آخر آنها را نیز بازیکنان تیم ما به صورت زنده مشاهده کردند. گروه آنالیز ما 3، 4 بار مسابقه آخر آنها را تماشا کردند و امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.