واکنش کاپیتان پاریسن ژرمن به شرایط اخیر امباپه

واکنش کاپیتان پاریسن ژرمن به شرایط اخیر امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - مارکینیوش کاپیتان پاریسن ژرمن می گوید که بازیکنان این تیم از ماندن کیلیان امباپه بسیار خوشحال خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، در این روز ها حرف و حدیث ها درباره آینده کیلیان امباپه بسیار زیاد است و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی برای او می افتد و او در همین تابستان مجبور می شود پاری سن ژرمن را ترک کند یا این که برای فصل پیش رو در جمع پاریسی ها خواهد ماند. کیلیان امباپه از سال ها قبل مورد توجه رئال مادرید است. در حال حاضر هم امباپه زیر نظر رئال مادرید قرار دارد و یکی از مهم ترین گزینه های رئال مادرید برای خط حمله به شمار می رود.

به نقل از سایت مارکا، مارکینیوش به RMC گفت: "اگر او می خواهد بماند، ما نیز چنین خواسته‌ای داریم. او باهوش، بااستعداد، رهبر و یک بازیکن بسیار مهم برای پی‌اس‌جی است. در هر تابستان حواشی زیادی پیرامون او به وجود می آید و رسانه‌ها خیلی درباره امباپه صحبت می کنند، اما فعلاً بازیکن پاریسن ژرمن است و می خواهد بماند. خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما بازیکنان دوست داریم که او بماند."

"ماندن او در این باشگاه خیلی مهم است، چون ما جاه طلب هستیم. من او را خوشحال می بینم. آمار و ارقام گلزنی‌اش نشان دهنده این موضوع است."

4416