یک داور بازنشسته دیگر در جمع مدیریتی تراکتور؟

یک داور بازنشسته دیگر در جمع مدیریتی تراکتور؟

پایگاه خبری فوتبالی - درگوشی‌ها حاکی از آن است که سعید مظفری‌زاده داور سابق فوتبال ایران مدنظر مدیران تراکتور قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، حضور هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل در باشگاه تراکتور باعث شده تا پای داوران بازنشسته فوتبال ایران به این باشگاه محبوب باز شود.

نصیرزاده مدتی بعد از دریافت حکم مدیرعاملی خود، رضا کرمانشاهی را به عنوان مسئول اجرایی باشگاه برگزید. سمتی که البته از کم و کیف آن تا به حالا اطلاعی حاصل نشده و جز خبر انتصاب این داور بازنشسته، چیزی از وی در رسانه باشگاه تراکتور مخابره نشده است.

حالا اما بعد از مصاحبه مفصل نصیرزاده با رسانه رسمی باشگاه که از زحمات علی‌اکبر ذوالمجیدیان تشکر کرده و باتوجه به حضور تراکتور در مسابقات آسیایی از انتخاب فردی خوشنام، مسلط به زبان انگلیسی و آشنا به مقررات AFC خبر داده، چنین شایعه‌ای پیش آمده که یک داور بازنشسته دیگر به بدنه مدیریتی تراکتوری‌ها اضافه خواهد شد.

طبق اخبار درگوشی حاصله، این طور به گوش می‌رسد که فرد موردنظر تی‌تی‌ها برای سمت مدیر تیم فوتبال، سعید مظفری‌زاده است. داور سابق فوتبال ایران که خارج از کشور سکونت دارد و باید دید پیشنهاد پرشورها را قبول کرده و برای اولین بار کاری به جز داوری را عهده‌دار خواهد شد یا خیر؟

1997