چلسی قید اوسیمهن را زد و سراغ گزینه‌ای ارزان‌تر رفت

چلسی قید اوسیمهن را زد و سراغ گزینه‌ای ارزان‌تر رفت

پایگاه خبری فوتبالی - نیکولاس جکسون مهاجم ویارئال فصل را با عملکرد خوبی در تیم ستین به پایان رساند: 9 گل در هشت بازی اخیرش. بدین ترتیب جکسون در اولین فصل حضورش در تیم بزرگسالان ویارئال با ثبت سیزده گل آمار خوبی را از خود به جای گذاشت.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم 21 ساله سنگالی عملکرد خوبی داشته است. او در زمستان گذشته در یک قدمی پیوستن به لیگ انگلیس بود اما بورنموث در آخرین لحظه قید انتقال را زد.  حالا چلسی حاضر شده تا بیش از 30 میلیون پوند برای این مهاجم بپردازد چرا که او را گزینه ای مقرون به صرفه تر نسبت به ویکتور اوسیمهن می دانند.قیمت مهاجم ناپولی بیش از 100 میلیون یوروست و جکسون می تواند گزینه ای مقرون به صرفه در خط حمله تیم پوچتینو باشد. در حال حاضر مذاکرات برای این انتقال به خوبی پیش رفته است و چلسی جلساتی با وکلای بازیکن سنگالی داشته است.

این بازیکن توان حضور در پست مهاجم نوک و دو بال کناری را دارد و قیمتش در سایت ترانسفرمارکت 30 میلیون یورو تخمین زده شده است. اخیرا شایعاتی در مورد تمایل رئال مادرید به خرید او نیز مطرح شده بود. جکسون در سال 2019 به ویارئال ملحق شد که تجربه حضور قرضی در میراندس را هم در کارنامه اش دارد اما به نظر می رسد که مراحل پیشرفت را به خوبی طی کرده است.

4125