تلاش اسطوره چلسی برای آوردن اوسیمهن به این باشگاه

تلاش اسطوره چلسی برای آوردن اوسیمهن به این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - جان اوبی میکل هافبک نیجریه ای سابق چلسی ادعا کرد که تمام تلاشش را متقاعد کردن ویکتور اوسیمهن، ستاره ناپولی برای پیوستن به تیم لندنی می کند.

به گزارش فوتبالی، اوسیمهن یکی از پرطرفدارترین مهاجم های حال حاضر اروپا محسوب می شود و تیم هایی مثل چلسی، آرسنال، پی اس جی و لیورپول به دنبال جذب او هستند. طبق آخرین گزارش ها، تیم ها برای خرید اوسیمهن، باید 130 میلیون یورو هزینه کنند.

به نقل از سایت گل، حالا اوبی میکل راجع به انتقال احتمالی اوسیمهن گفت: "فکر می کنم یک علاقه دو طرفه بین چلسی و اوسیمهن وجود دارد. فکر می کنم ویکتور عاشق باشگاه است و می خواهد راه مرا به عنوان بازیکن نیجریه ای در چلسی ادامه دهد. البته بازیکنان دیگری مثل ویکتور موزس و کلستین بابایارو بودند که در انگلیس بازی می کردند. لندن یک شهر فوق العده است. به جای رفتن به لیورپول یا شهرهایی مثل ان، شما ترجیح می دهید که در لندن زندگی کنید. البته اوسیمهن پیشنهادهای زیادی از منچستریونایتد و پی اس جی دارد، اما من به او فشار می آورم و هر هفته پیام هایی به او می فرستم که در آن ذکر کرده ام فقط به چلسی فکر کن. امیدوارم اوسیمهن به چلسی بپیوندد."

4416