عکس؛ گواردیولا با سیگار برگ در جشن قهرمانی منچسترسیتی

عکس؛ گواردیولا با سیگار برگ در جشن قهرمانی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی در این فصل از رقابت ها فاتح هر سه جام مهم پایان فصل شد و به این ترتیب سه گانه را بالای سر برد.

به گزارش فوتبالی، منچستر سیتی در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و موفق شد در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و برای اولین بار در تاریخ خودش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. پپ گواردیولا هم پس از 12 سال دوباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

در جشن قهرمانی منچستر سیتی پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا که البته یک جشن قهرمانی برای فتح سه گانه بود، پپ گواردیولا با ظاهر جالبی دیده شد. او در حالی که سیگار برگ بر لب داشت خوشحالی می کرد.

گواردیولا در سال گذشته هم در جشن قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس چنین کاری را انجام داده بود. البته کارلو آنچلوتی هم در رئال مادرید سال گذشته چنین کاری را کرده بود.

جشن قهرمانی منچستر سیتی در هوای بارانی شهر منچستر برگزار شد و پپ گواردیولا با سیگار برگ خود ظاهر بسیار جالبی در این جشن قهرمانی داشت. در هر صورت باید دید که گواردیولا تا چه زمانی کار در منچستر سیتی را ادامه خواهد داد. او می تواند سه گانه خود را به شش گانه تبدیل کند.

1471