سوژه روز/ سکوت ستاره مغضوب استقلال شکست

سوژه روز/ سکوت ستاره مغضوب استقلال شکست

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال بالاخره به برخی انتقادها واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، عملکرد سید حسین حسینی در فصلی که گذشت، فراز و فرودهای زیادی داشت.

سیدحسین مانند هم‌تیمی‌هایش دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند با این تفاوت که از نگاه هواداران استقلال او یکی از متهمان اصلی ناکامی این تیم در لیگ و جام حذفی معرفی شد و هجمه‌های عجیبی از سوی برخی صفحات هواداری این تیم علیه این بازیکن صورت گرفت.

حسینی اما بر خلاف فصول اخیر – که با کوچکترین انتقادی تهدید به جدایی میکرد – در این مدت یک هفته‌ای که از فینال جام حذفی گذشته، سکوت کرد. با این حال او امروز سکوت خود را شکست و پستی منتشر کرد که برخی نکات آن قابل تامل است؛

*  واگذاری منتقدان خاص به خدا

کاپیتان تیم فوتبال استقلال معتقد است آنهایی که به صورت ناجوانمردانه از او انتقاد کردند، جواب کارشان را خواهند گرفت:" در این سالها هر وقت قضاوت شدم همه چیز را به خدا واگذار کردم، الان هم اعتقاد دارم کسانی که این جو ناجوانمردانه را برای من ساختند جواب کارشان را می‌گیرند. آنهایی که گفتند حسینی بعد از گل تساوی استقلال در دربی ناراحت شده مطمئن باشند که خدا جوابشان را خواهد داد."

* درد دل یا کنایه؟

دروازه‌بان استقلال در بخشی از پست اینستاگرامی‌اش به موردی اشاره کرده که می‌توان آن را به شکل یک کنایه دید: «هواداران عزیز در این ۱۰ سالی که در استقلال بودم نه از مربی برای بازی کردن خواهش کردم و نه برای ماندن با مدیر عاملی لابی کردم.» حالا اینکه مخاطب این کنایه چه فرد یا افرادی بودند، چیزی است که خدا می‌داند و حسینی

* تکذیب یک ادعای عجیب!

بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، برخی صفحات منتسب به هواداری استقلال، در ادعایی عجیب عنوان کردند که سیدحسین حسینی بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی تیمش ناراحت بوده است! ادعایی که به هیچ عنوان نمیتوان آن باور کرد. بدون در نظر گرفتن نقش فنی حسینی در ناکامی این فصل استقلال، تعصب او در سالهای حضورش در این تیم بر کسی پوشیده نبوده است. او حتی در صحنه به ثمر رسیدن گل تساوی، با ورود به محوطه جریمه حریف یارگیری کرده بود تا بتواند بیشتر به تیمش کمک کند. هر چند به خاطر فشار بالای بازی ترجیح داد زودتر به دروازه برگردد و در جشن شادی گل شرکت نکند.

در همین خصوص حسینی بخش پایانی صحبتهایش با هواداران را به این موضوع اختصاص داده است: « آنهایی که گفتند حسینی بعد از گل تساوی استقلال در دربی ناراحت شده مطمئن باشند که خدا جوابشان را خواهد داد هر چند در مقابل شما هواداران واقعی و دلسوز استقلال سرم پایین است و  همه حرف‌های شما را به دیده منت،می‌گذارم و بابت همه اتفاقات امسال که حتی مقصرش بودم و نبودم از شما عزیزان عذر‌ می‌خواهم." 

6442