استقلالی‌ها در انتظار یک خبر نقل و انتقالاتی/ وعده‌ای که هنوز عملی نشده!

استقلالی‌ها در انتظار یک خبر نقل و انتقالاتی/ وعده‌ای که هنوز عملی نشده!

پایگاه خبری فوتبالی- ادامه حضور زوج بوشهری خط حمله استقلال در ابهام کامل قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، درخشش مهدی قایدی و محمد محبی در این فصل مسابقات باعث شد تا حفظ این دو بازیکن به مطالبه اصلی هواداران استقلال تبدیل شود. با توجه به اینکه هر دو بازیکن به صورت قرضی در جمع آبی‌ها حضور داشتند و حالا با پایان فصل باید به باشگاه های خود در پرتغال و امارات برگردند، حفظ آنها به دغدغه هواداران آبی تبدیل شده است.

با این حال حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال با قاطعیت اعلام کرده هر دو بازیکن را برای فصل حفظ میکند و به هواداران اطمینان خاطر داده که از این بابت نگران نباشند. اما در همین مدت کوتاهی که از پایان فصل می‌گذرد شرایط به نحوی پیش رفته که شاید کریمی نتواند وعده بزرگ خود را عملی کند.

مهدی قایدی با انتشار پستی در صفحه خود با هواداران استقلال خداحافظی کرد و وضعیت محمد محبی هم در ابهام کامل قرار دارد. در همین خصوص حجت کریمی در آخرین توضیحاتش اینطور عنوان کرد که قایدی باید به شباب الاهلی برگردد و مسئولان استقلال مجددا با آنها مذاکره کنند. کریمی این را هم گفته بازگشت قایدی دست هیچکس نیست و مدیران باشگاه اماراتی باید این اجازه را بدهند.

بر اساس توضیحات سرپرست مدیرعاملی استقلال به نظر میرسد بحث انتقال محمد محبی پیچیدگی خاصی ندارد و با پرداخت 600 هزار دلار بابت بند فسخ قابل انجام خواهد بود اما نکته اینجاست که شاید حجت کریمی نتواند هیچ یک از دو بازیکن را در جمع آبی‌ها نگه دارد. حال باید منتظر ماند و دید قاطعیت این مدیر استقلالی تا چه اندازه به قطعی شدن حفظ دو ستاره بوشهری منجر خواهد شد.

6442