تاثیر استقلالی‌ها در حضور محمود فکری روی نیمکت هوادار

تاثیر استقلالی‌ها در حضور محمود فکری روی نیمکت هوادار

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید باشگاه هوادار درباره دلایل این انتخابش توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی، محمود فکری بعد از امضای قرارداد با تیم هوادار به عنوان سرمربی گفت: هوادار یک تیم نوپا در فوتبال ما است. این می‌تواند یک چالش خوبی برای خودم باشد. از یکطرف دیگر با «های وب» وقتی در استقلال بودم همکاری داشتم و فضای خوبی بین ما وجود داشت. آنها تمام تلاششان را می‌کردند هم استقلال هم شخص خودم موفق باشم. شاید از همان زمان با محبتی که به من داشتند، دِینی را گردنم گذاشتند که یک روز جوابگوی آن محبت باشم.

وی افزود: آمدن به هوادار هم کمک و چالشی برای خودم است و هم اینکه ان شاءالله بتوانم دینم را ادا کنم و با تلاشم تیم را موفق‌تر ببینیم. جا دارد از مربیان قبلی هوادار تشکر کنم. از عنایتی که این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و همینطور ساکت الهامی که سال گذشته اینجا بود. آنها پیشکسوت من در این باشگاه محسوب می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تاکید کرد: از لیگ دسته اول پیشنهاداتی داشتم و چند مرحله جلو رفتم ولی در تصمیم گیری تعلل داشتند و هنوز هم تصمیم نگرفته‌اند. در این میان بود که مدیرعامل باشگاه هوادار با من تماس گرفت و برای همکاری اعلام آمادگی کرد. احساس کردم این فرصت خوبی است دوباره به لیگ برتر برگردم و خودم را نشان بدهم. قرارهای خودمان را گذاشته بودیم. اگر تعطیلات نبود، مذاکرات زودتر نهایی و قرارداد امضا می‌شد. در یکی، دو روز به توافق کامل رسیدیم.

فکری در خصوص مربیگری اش در استقلال و سایپا پیش از حضور در هوادار یادآور شد: هر سه باشگاه شرایط مختلفی را دارند. استقلال یکی از تیم‌های پرطرفدار است و سابقه زیادی در فوتبالمان دارد. سایپا بحث مشترکی با هوادار دارد و آن هم تماشاگر است. ان شاءالله تلاش کنیم تیم هوادار، هوادار واقعی پیدا کند. سایپا تشکیلات خوبی دارد و در چند سال اخیر یک مقدار به مشکلاتی خورده‌اند. شاید نتوانسته‌اند خوب نتیجه بگیرند و به لیگ دسته اول سقوط کردند. سال گذشته که به عنوان سرمربی در سایپا مشغول به کار شدم، شاید فضای خوبی از قبل نداشتند. سایپا را با همکاری کل مجموعه و اعتماد مدیرعامل مدعی صعود کردیم.

وی تاکید کرد: هوادار هم فضای خوبی دارد. یکسری ضعف‌ها مثل تماشاگر و جدید بودن تیم هست ولی نقاط قوتی هم دارد. در این مجموعه تصمیم گیرنده زیاد نیست و در نهایت مسئولیت با مدیرعامل باشگاه است. همینطور بودجه مشخصی دارد. ان شاءالله از نقاط قوت باشگاه خوب استفاده کنیم و امسال تیم خوبی داشته باشیم. هم بتوانیم جوانهای خوبی به فوتبال معرفی کنیم و هم از باتجربه‌ها استفاده کنیم تا امسال نتیجه بهتری از پارسال بگیریم که این تیم سال به سال بیشتر در لیگ برتر پا بگیرد و بیش از چند دهه سابقه داشته باشد.

سرمربی تیم هوادار گفت: باشگاه هوادار هر سال بهتر شده است که این اتفاق خوبی است. شخصیت من هم همینطور است. به کم راضی نیستم. این راضی نبودن به این معنا نیست که تلاش نداشته باشم. تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم بهترین رتبه را کسب کند. هدف اولیه ما این است نسبت به فصل قبل رتبه بهتری به دست بیاوریم. هدف بلندتر این است که به آسیا هم فکر کنیم.

6442