نوری: هواداران استقلال باید به محمود فکری و کادرش فرصت دهند

نوری: هواداران استقلال باید به محمود فکری و کادرش فرصت دهند

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: هواداران استقلال سرمایه‌های اصلی این تیم هستند و به مربیان و بازیکنان انگیزه می‌دهند که می‌توانند نقش مهمی در موفقیت استقلال ایفا کنند؛ از آنها می‌خواهم صبور باشند و به محمود فکری و کادر فنی فرصت دهند تا توانایی‌هایشان را اثبات کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «محمد نوری » اظهار داشت: استقلال با کادر جدید خود تمرینات آماده‌سازی‌اش را دنبال می‌کند و امیدواریم بتواند در لیگ بیستم موفق باشد.

وی افزود: قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر انجام شده و قرعه‌ خوبی نصیب این تیم شده است و به طور حتم آبی‌پوشان با رسیدن به شرایط بهتر و رسیدن به هماهنگی کامل‌تر نتایج خوبی خواهد گرفت.

پیشکسوت آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: استقلال در سال‌های گذشته در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر امتیازات زیادی را از دست داد اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه شاکله تیم حفظ شده است شرایط متفاوتی را داشته باشد.

نوری تصریح کرد: هواداران استقلال در این فصل منتظر قهرمان تیم محبوبشان هستند و امیدوارند پس از سال‌ها در پایان فصل جام را به دست آورند.

وی تاکید کرد: شرایط استقلال و نساجی مازندران متفاوت است و محمود فکری به خوبی می‌داند کار سختی را پیش رو خواهد داشت اما با توجه به اینکه کادری استقلالی هدایت این تیم را عهده‌دار شده‌اند، به موفقیت تیم محبوبم امیدوار هستم.

7474