صحبت‌های فلورنتینو پرز در مراسم خداحافظی بنزما

صحبت‌های فلورنتینو پرز در مراسم خداحافظی بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید در مراسم خداحافظی کریم بنزما از این باشگاه به تمجید از ستاره فرانسوی پرداخت و برای آخرین بار به او، ادای احترام کرد.

به گزارش فوتبالی، پرز در این مراسم گفت: "امروز روز بسیار سختی برای من است. خاطرات و احساساتی که در 14 سال گذشته تجربه کردیم را به یاد می آورم. 14 سال پر فراز و افتخار."

"از زمان اعلام خداحافظی کریم بنزما، من احساس ناراحتی و غم را در میان تمام مادریدیستاهای دنیا حس کردم. هر طرفدار فوتبال، قطعاً از بازی کریم بنزما لذت برده است. کریم عزیز، تو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ هستی."

"ما دیدیم که تو توانستی چه کارهای خارق العاده‌ای در زمین انجام بدهی و مطمئن باش، ما مادریدیستاها هیچ وقت تو را فراموش نمی کنیم. کاپیتان عزیز، ما به تو افتخار می کنیم. تو در سن جوانی به رئال مادرید پیوستی و حالا به نماد و اسطوره این باشگاه تبدیل شدی. تو از ارزش‌های مادرید دفاع کردی و الگوی خوبی برای تمام جوانان باشگاه بودی. امروز تو با عشق کل دنیا، مادرید را ترک می کنی."

"بازی کردن برای بهترین باشگاه دنیا و ثبت کردن نامت در کتاب تاریخ، کاری است که تنها چند نفر می توانند انجام دهند و تو یکی از آن چند نفر هستی. من هیچ خاطره بدی از تو و رفتارت به یاد ندارم. تو حق داشتی که سرنوشتت را انتخاب کنی و ما آن را می پذیریم و به آن احترام می گذاریم." 

4416