تعریف فلورنتینو پرز از کریم بنزما پس از برنده شدن توپ طلا

تعریف فلورنتینو پرز از کریم بنزما پس از برنده شدن توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، پس از اهدای توپ طلا به کریم بنزما از این بازیکن تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، مراسم اهدای جایزه ارزشمند توپ طلا شب گذشته در پاریس برگزار شد و همان‌طور که بسیاری حدس می‌زدند، این جایزه به بنزما رسید. این بازیکن، ستاره تیمش در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان بود و درخشش او در چند دیدار اروپایی به رئال مادرید این شانس را داد که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند و این جام را برای چهاردهمین بار بالای سر ببرد.

به نقل از مارکا، پرز که شب گذشته برای همراهی این ستاره تیمش و همچنین تیبو کورتوا به پاریس رفته بود، پس از این مراسم به کادناسر گفت: "بالاخره بنزما به حقش به عنوان بهترین بازیکن دنیا رسید. او سال‌ها بود که شایسته این مقام بود چون در سه یا چهار سال اخیر واقعا بهترین بازیکن دنیا بود.بنزما یک شماره 9 کامل است. او ترکیبی از زیدان و رونالدو است و دو کار را به صورت همزمان انجام می‌دهد. او فوق‌العاده است. او حرکات هجومی را مانند زیدان رهبری می‌کند و مانند رونالدو نازاریو گل می‌زند."

رییس باشگاه رئال مادرید درباره بهترین لحظه در رئال مادرید گفت:"ما لحظات خوب بسیاری داشته‌ایم، یک اتفاق خارق‌العاده در ترکیب رخ داده و ما را شکست‌ناپذیر کرده است. هواداران به این اطمینان رسیده‌اند که ما فاتح پانزدهمین لیگ قهرمانان هم خواهیم بود."

4416