شکایت فلورنتینو پرز از ریاست لالیگا به کجا رسید؟

شکایت فلورنتینو پرز از ریاست لالیگا به کجا رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی- چندی پیش خبری مبنی بر شکایت فلورنتینو پرز علیه خاویر تباس، رییس لالیگا منتشر شد اما حالا شنیده می‌شود که دادگاه TAD این شکایت را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، مشکلات میان لالیگا و باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید روز به روز شدیدتر می‌شود. خاویر تباس در مصاحبه‌های خود مرتبا به مدیران بارسلونا و رئال مادرید حمله می‌کند. ریشه این مشکلات از پرونده تشکیل تورنمنت سوپرلیگ آغاز شد، جایی که بارسلونا و رئال مادرید تصمیم گرفتند علیه یوفا طغیان کنند و تباس هم در حمایت از یوفا، تصمیم گرفت سیاست‌های سخت‌گیرانه خودش را علیه این دو باشگاه اعمال کند.

چندی پیش فلورنتینو پرز تصمیم گرفت علیه خاویر تباس در دادگاه TAD شکایت کرد. خبرگزاری‌های اسپانیایی در این خصوص گزارش دادند که این شکایت می‌تواند به محرومیت تباس منتج شود. این پرونده تا مدتی در جریان بود و حالا اخباری در این باره به گوش می‌رسد که این شکایت توسط دادگاه رد شده است.

به نقل از نشریه کوپه، دادگاه ورزشی TAD پس از بررسی شکایت رئال مادرید علیه خاویر تباس، این شکایت را رد کرد و در نتیجه رییس لالیگا هم تبرئه شد. حالا باید دید واکنش تباس و لالیگا نسبت به این اتفاقات چگونه است؟ آیا سیاست‌های سخت‌گیرانه‌‎تری علیه رئال مادرید در نظر گرفته می‌شود و یا حتی تصمیمات داوران لالیگا علیه باشگاه مادریدی خواهد بود یا خیر؟

1428