امشب؛ جدال دو مدعی فوتبال اردن در جام یکصد

امشب؛ جدال دو مدعی فوتبال اردن در جام یکصد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم های پرطرفدار و قدرتمند الفیصلی و الوحدات امشب در چارچوب مسابقات جام «یکصد» به میدان می روند.

به گزارش فوتبالی، یک هفته بعد از مسابقه جنجالی و نیمه تمام الوحدات و الفیصلی در جام چهارجانبه فلسطین، امشب این دو تیم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در جام یکصد مقابل هم قرارمی گیرند.

مسابقات جام یکصد که همان رقابت های «جام اتحادیه» فوتبال اردن است، به مناسبت یکصد سالگی تاسیس فدراسیون فوتبال اردن با شرکت ۱۲ تیم تنها در یک دور انجام می شود و همه بازی ها در ورزشگاه "امیر محمد"  در شهر زرقا برگزار می شود.

باتوجه به گنجایش کم این ورزشگاه و طرفداران زیاد تیم های الوحدات و الفیصلی، در بازی امشب تنها ۹۱۵۰ نفر از طرفدران دو تیم در ورزشگاه حضور دارند.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال اردن، ۴۵۷۵ قطعه بلیت به شکل مساوی بین طرفدران دو باشگاه تقسیم شده است و قراراست ورود و خروج تماشاگران در قسمت های مختلف ورزشگاه هم به شکل مجزا مدیریت شود.

مسابقه مهم تیم های الوحدات و الفیصلی درحالی انجام خواهد شد که در جدول مسابقات این دو تیم هرکدام ۳ بازی را انجام داده اند که الفیصلی هر ۳ بازی قبلی را با برد پشت سرگذاشته اما الوحدات با ۲ برد و یک تساوی ۷ امتیاز را اندوخته است. در صدر جدول هم تیم الرمثا با ۱۰ امتیاز از ۴ بازی خودنمایی می کند.

۱۹۷۹