جدال تکراری العین و الشارجه برای فتح یک جام

جدال تکراری العین و الشارجه برای فتح یک جام

پایگاه خبری فوتبالی- تیم های العین و الشارجه روز شنبه در بازی نهایی جام اتحادیه امارات معروف به «جام مصرف اسلامی ابوظبی» در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف هم خواهند رفت. 

به گزارش فوتبالی، تیم های العین و الشارجه برای سومین بار در طول این فصل در یک  مسابقه نهایی به دیدار هم می روند. در ماه  فوریه گذشته تیم الشارجه با یک گل العین را در دیدار سوپرجام امارات شکست داد و در ماه آوریل هم در بازی نهایی جام حذفی امارات باردیگر الشارجه و این بار بعد از زدن ۲۷ ضربه پنالتی قهرمانی را به چنگ آورد. 

در فصل اخیر مسابقات لیگ امارات هم این دو تیم با هم روبرو شدند که بازی رفت ۲-۲ شد و بازی برگشت با برد ۲ بر صفر العین همراه شد. 

العین که بی صبرانه منتظر شروع این بازی و جبران دو شکست قبلی مقابل الشارجه است، برای چهارمین بار در بازی نهایی جام اتحادیه به میدان می رود و برای دومین بار هم با الشارجه در مسابقه پایانی این جام جدال خواهد کرد. 

تیم العین در ۴ بازی قبلی خود در فصل جاری جام اتحادیه ۵ گل زد و ۳ گل دریافت کرد. این تیم در مرحله نیمه نهایی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر یک النصر را مغلوب کرد. 

در سوی مقابل الشارجه که ۲ جام را در این فصل کسب کرده است، در۶ بازی قبلی خود در این جام ۱۰ گل زد و ۶ گل دریافت کرد. الشارجه در ۳ بازی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد. این تیم در مرحله نیمه نهایی در مجموع دو بازی تیم الجزیره را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

دیدار پایانی جام اتحادیه امارات از ساعت ۱۹ و ۵ دقیقه روز شنبه به قضاوت "احمد سالم خلفان"  شروع خواهد شد. 

۱۹۷۹