تغییر شبانه در تیم ملی اردن؛ حمد رفت و عموته آمد!

تغییر شبانه در تیم ملی اردن؛ حمد رفت و عموته آمد!

پایگاه خبری فوتبالی- درحالیکه زمان کمی تا شروع مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باقی مانده است، دوشنبه شب در اتفاقی غیرقابل انتظار، سرمربی تیم ملی اردن تغییر کرد.

به گزارش فوتبالی، درحالیکه تیم ملی اردن هفته قبل اردوی اتریش را پشت سرگذاشت و "عدنان حمد" سرمربی عراقی این تیم هم از روند آماده سازی تیم ابراز رضایت کرده بود، دوشنبه شب به شکل ناگهانی خبر تغییر سرمربی تیم ملی این کشور رسانه ای شد.

سایت فدراسیون فوتبال اردن نوشته است که در جلسه کمیته فنی فدراسیون این کشور که به ریاست "امیر علی بن الحسین" رئیس فدراسیون اردن برگزار شد، تصمیم گرفته شد با توجه به پایان قرارداد "عدنان حمد" با فدراسیون اردن، پایان همکاری با این مربی عراقی به شکل رسمی اعلام شود.

البته علیرغم اعلام این خبر پیش بینی نشده، فدراسیون اردن از تلاش های "عدنان حمد" و همکارانش در زمان حضور در راس کادرفنی تیم ملی این کشور قدردانی کرد.

کمیته فنی فدراسیون اردن بلافاصله بعد از اعلام پایان همکاری با "عدنان حمد" اعلام کرد که "حسین عموته" سرمربی جدید این تیم خواهد بود. البته قرار است دستیاران این مربی ماه آینده معرفی شوند.

عموته یکی از مربیان مطرح فوتبال مراکش است که با الوداد قهرمانی در لیگ قهرمانان آفریقا و با الفتح قهرمانی در جام کنفدراسیون آفریقا را تجربه کرده است. او سابقه مربیگری در تیم های السد قطر و الجیش الملکی مراکش را هم دارد و چندین عنوان قهرمانی را هم با این تیم ها کسب کرده است.

۱۹۷۹