فقط سه بازیکن از نسل طلایی در ترکیب رئال مادرید باقی مانده‌اند

فقط سه بازیکن از نسل طلایی در ترکیب رئال مادرید باقی مانده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با کسب چهار چمپیونزلیگ در پنج سال با حضور کاسمیرو-کروس-مودریچ در خط هافبک و بیل - بنزما - رونالدو در خط حمله یکی از به یاد ماندنی ترین ترکیب های تاریخش را داشت.

به گزارش فوتبالی، روند قهرمانی های رئال مادرید در سال 2014 آغاز شد که با جدایی بنزما، فقط سه تا از بازیکنان فصل آینده ترکیب رئال مادرید در کل پنج قهرمانی اروپایی در 9 سال اخیر حضور داشته اند.

ناچو فرناندز، لوکا مودریچ و دنی کارواخال تنها بازیکنان باقی مانده از نسل طلایی هستند که کروس را هم با ارفاق می توان به این دسته اضافه کرد چرا که از سال 2014  وارد تیم شد.

ناچو هنوز برای تمدید با رئال مادرید به توافق نرسیده آن هم در حالی که پیشنهاد خوبی از اینتر دریافت کرده در حالی که مودریچ برای آخرین بار قراردادش را تمدید کرده و در تابستان آینده به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. بدین ترتیب شاید کارواخال را بتوان تنها بازمانده از نسل طلایی رئال مادرید دانست. دنی در سال 2013 به عنوان بهترین دفاع راست بوندسلگیا راهی رئال مادرید شد. 

در حال حاضر با جدایی بازیکنان قدیمی ترکیب رئال مادرید، سه شماره مهم یعنی هفت، 9 و یازده خالی شده است و باید دید که کدام بازیکنان در آینده این شماره ها را تصاحب خواهند کرد.

4125