با اعلام مدیر رئال مادرید، شماره 10 ماندنی شد

با اعلام مدیر رئال مادرید، شماره 10 ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از قهرمانی رئال مادرید در اروپا، فلورنتینو پرز یکی از نگرانی های هواداران رئال مادرید را رفع کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از نگرانی های هواداران رئال مادرید این بود که پس از تونی کروس یکی دیگر از اسطوره های تیمشان یعنی لوکا مودریچ نیز از تیم برود. مودریچ در این فصل در بسیاری از بازیها نیمکت نشین بود اما همیشه حضور موثری داشت.

فلورنتینو پرز در پایان بازی رئال مادرید و دورتموند اعلام کرد که مودریچ فصل آینده ماندنی شده و خیال هواداران را راحت کرد. بدین ترتیب شماره 10 رئال مادرید یک فصل دیگر در تیم خواهد بود و در صورت جدایی ناچو، فصل اینده به کاپیتان اول رئال مادرید تبدیل می شود.

البته هنوز آینده برخی بازیکنان رئال مادرید نامشخص است. ناچو فرناندز در پایان بازی گفت که پس از گفتگو با باشگاه و خانواده اش، آینده اش را مشخص خواهد کرد هر چند که همه چیز حاکی از آن است که کاپیتان اول رئال مادرید از تیم جدا خواهد شد.

از طرفی لوکاس وازکز ابراز امیدواری کرد که باشگاه به او پیشنهاد تمدید بدهد که به نظر می رسد که همین اتفاق رخ خواهد داد. رودریگو گوئس که در روزهای اخیر شایعاتی در مورد جدا شدنش از رئال وجود داشت، با قاطعیت گفت که می خواهد فصل آینده در رئال مادرید بماند.

4125