سوال روز/ گل‌محمدی می‌ماند یا می‌رود؟

سوال روز/ گل‌محمدی می‌ماند یا می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا یحیی گل‌محمدی فصل آینده سرمربی پرسپولیس خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، طی روزهای اخیر و پیش از برگزاری فینال جام حذفی شایعاتی حول نیمکت پرسپولیس و جدایی یحیی گل محمدی به مقصد گل گهر شکل گرفته که باز هم با واکنش رضا درویش همراه شد.

بعد از ناکامی فصل گذشته، نادیده‌انگاری از سوی فدراسیون، نتایج ضعف در نیم فصل نخست و برخی حواشی خاص تصور می‌شد که یحیی گل‌محمدی در پایان این فصل باشگاه پرسپولیس را به سوی مقصد جدید که گفته می‌شد شاید گل‌گهر باشد ترک کند اما دقایقی پس از قهرمانی در جام حذفی و ثبت 2 گانه در فصل اخیر فوتبال ایران مدیرعامل قرمزها باز هم از یحیی گل‌محمدی حمایت کرد و او را سرمربی فصل آینده تیمش دانست.

البته پیش‌تر یحیی گل‌محمدی نیز تاکید کرده بود که تا پایان قراردادش و در صورت علاقه پرسپولیس در این تیم خواهد ماند.در صورتی که یحیی فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس باشد، با عبور از برانکو ایوانکوویچ، باسابقه‌ترین مربی تاریخ این باشگاه در لیگ برتر خواهد شد.

یحیی که این فصل دستیاران جدیدی را در کنار خود قرار داد، توانست تیمش را پس از شکست در آخرین بازی سال مقابل سپاهان دوباره در کورس قرار دهد و در پایان فصل موفق به دبل قهرمانی شود؛ کاری که برانکو موفق به انجامش شد و حالا گل‌محمدی با دستیابی به آن، موفق‌ترین سرمربی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر ایران خواهد شد.

گل‌محمدی قرار است طی روزهای ابتدایی هفته آینده با حضور در باشگاه پرسپولیس و برگزاری جلسه‌ای با رضا درویش لیست بازیکنان مدنظر و برنامه‌های خود را برای پیش فصل به او تحویل دهد.

7655