فاش شدن دلیل ناراحتی ستاره رئال مادرید از آنچلوتی

فاش شدن دلیل ناراحتی ستاره رئال مادرید از آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس ستاره برزیلی رئال مادرید می گوید که به خاطر تعویض شدن و هت تریک نکردن در بازی با سویا، از دست آنچلوتی ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از چهارچوب هفته سی و هفتم لالیگا، تیم‌های سویا و رئال مادرید در استادیوم رومن سانچزپیزخوان مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت لوس بلانکوس با دو گل رودریگو با نتیجه 2-1 از سد سویا گذشت و با 77 امتیاز، جایگاه دومی‌اش را در لالیگا تثبیت کرد. رودریگو 81 تعویض شد تا شانس هت تریک کردن را از دست بدهد.

به نقل از سایت رسمی رئال مادرید، رودریگو پس از پایان بازی گفت: "کمی به خاطر تعویض ناراحت و عصبانی بودم، چون می خواستم یک گل دیگر بزنم و هت تریکم را کامل کنم، اما همه چیز خوب است. مربی به من گفت که مسئله بزرگی نیست و در هر صورت ما برنده از زمین خارج می شدیم."

"انتخاب بین گل‌هایم، کمی سخت است. واقعا دو گل زیبایی بودند. البته فکر کنم که گل دوم کمی بهتر بود، اما گلزنی از روی ضربه ایستگاهی همیشه خاص و ویژه است."

"از کسب پیروزی بسیار خوشحالیم. می خواستیم که در چند بازی آخر با تمرکز کامل و قدرت بازی کنیم و خوشبختانه موفق به انجام این کار شده‌ایم."

4416