ستاره رئال مادرید گلش را به وینیسیوس تقدیم کرد

ستاره رئال مادرید گلش را به وینیسیوس تقدیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس وینگر برزیلی رئال مادرید گلش را به وینیسیوس جونیور تقدیم کرد. 

به گزارش فوتبالی، بازی دو تیم والنسیا و رئال مادرید حواشی بسیاری داشت. توهین‌های نژادپرستانه هواداران والنسیا به وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید باعث شد تا جامعه ورزشی به حمایت از این وینگر 22 ساله بپردازند و حتی آنچلوتی و فلورنتینو پرز، خواستار محکوم شدن والنسیا شدند. 

به نقل از آ اس، حالا شب گذشته تیم‌های رئال مادرید و رایو وایکانو از چهارچوب هفته سی و ششم لالیگا در سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت مادریدی‌ها با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند. کریم بنزما و رودریگو گلزنان لوس بلانکوس در این بازی بودند. رودریگو که زننده گل پیروزی رئال در دقیقه 89 بود، پس از پایان بازی گفت: "اینکه دوباره توانستم گل بزنم، حس فوق العاده‌ای دارد، اما باید به این روند خودم ادامه دهم. انتظار یک بازی سختی را داشتیم، اما خیلی خوب بازی کردیم."

"گلم را به برادرم، وینیسیوس تقدیم می کنم. ما همیشه باهم هستیم. لحظات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، چون در سن بسیار کم از برزیل بیرون آمدیم. به یک باشگاه بزرگ پیوستیم و افتخارات بسیار زیادی کسب کردیم و حالا باید چنین شرایطی را تحمل کنیم که بسیار ناراحت کننده است. من نیز غم وینی را درک می کنم، چون سیاه پوست هستم. بهترین ها را برای وینی آرزومندم."

4416