واکنش کیلینی به خوشحالی بازیکن سابق بارسلونا به سبک مسی: دلقک!

واکنش کیلینی به خوشحالی بازیکن سابق بارسلونا به سبک مسی: دلقک!

پایگاه خبری فوتبالی - لس آنجلس گالکسی در حالی به یک چهارم نهایی مسابقات اوپن راه یافت که با گل مارادونایی ریکی پوچ بازیکن اسپانیایی با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند.

به گزارش فوتبالی، پوچ که در نیمه اول فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داده بود، با یک گل زیبا این اتفاق را جبران کرد. تایلر بوید نیز گل دیگر را به ثمر رساند تا گالکسی با نتیجه دو بر صفر در خانه لس آنجلس اف سی پیروز شود.

گل اول لس آنجلس گالکسی در دقیقه 59 توسط بویدوبه ثمر رسید و سه دقیقه بعد، پوچ در میانه زمین توپ را برداشت و با یک استارت تماشایی شامل دو دریبل فوق العاده و ضربه آخر تماشایی توانست دروازه یاکوپوویچ را باز کند. پوچ با خوشحالی شدیدی پیراهنش را در اورد و به سبک مسی، پیراهن خود با شماره شش را به هواداران حریف نشان داد. هواداران لس آنجلس اف سی نیز با خشم به سمت او اشیا را پرتاب کردند. حتی ویدیویی از جورجیو کیلینی مدافع 38 ساله لس آنجلس اف سی منتشر شده که با خشم در پایان بازی خطاب به پوچ می گوید:" دلقک!"

پوچ در مورد پیروزی تیمش بیان کرد:"در طول بازی هواداران لس آنجلس اف سی خیلی فشار می آوردند و بی احترامی های زیادی داشتند اما دیگر باید با آن کنار آمد. این خوشحالی به صورت ناگهانی و خودجوش بود. خیلی خوشحال هستم. برای هواداران خودمان خیلی خوشحال هستم."

4125