لحظه‌ای که مسی به دروازه‌بان اینتر میامی تقلب رساند

لحظه‌ای که مسی به دروازه‌بان اینتر میامی تقلب رساند

پایگاه خبری فوتبالی - تصویر شکار شده توسط یکی از هواداران در بازی لس آنجلس گالکسی و اینتر میامی نشان می دهد که لیونل مسی در زمان پنالتی ریکی پوچ به دروازه بان تیمش تقلب رسانده و به او کمک کرده تا پنالتی را مهار کند!

به گزارش فوتبالی، در دقیقه دهم بازی اینتر میامی و لس آنجلس گالکسی، تیم میزبان صاحب ضربه پنالتی شد. پوچ بازیکن سابق بارسلونا و هم تیمی سابق مسی پشت ضربه قرار گرفت اما پنالتی او توسط دریک کالندر مهار شد. 

حالا تصاویر منتشر شده نشان می دهد که مسی که 30 متر دورتر ایستاده، برای کلندر دست تکان می دهد و جهت پنالتی پو چ را به او نشان می دهد. در حقیقت به نظر می رسد که بازیکن َآرژانتینی به واسطه شناخت خود از هافبک گالکسی، به خوبی می دانست که این بازیکن به کدام جهت پنالتی می زند. پوچ و مسی در بارسلونا چند سالی کنار همدیگر بازی می کردند. مسی در این بازی با گل دقیقه 92 توانست اینتر میامی را نجات بدهد تا بازی با تساوی یک بر یک به اتمام برسد. 

پوچ در پایان بازی اعلام کرد که پیراهن امضا شده سه هم تیمی سابقش یعنی مسی، بوسکتس و َآلبا را تصاحب کرده است. در حقیقت ریکی تا سال 2022 در بارسلونا بازی می کرد اما بعد از آن که فهمید جایی در برنامه های ژاوی ندارد، راهی لس آنجلس گالکسی شد. 

4125