روز کابوس‌وار دروازه‌بان گل گهر جلوی پرسپولیس/ فروزان نیازی به لیزر نداشت!

روز کابوس‌وار دروازه‌بان گل گهر جلوی پرسپولیس/ فروزان نیازی به لیزر نداشت!

پایگاه خبری فوتبالی– محسن فروزان امشب یکی از شب‌های تلخ دوران فوتبال خود را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس آسان‌تر از آنچه تصور می‌شود گل‌گهر را با 4 گل درهم کوبید تا آماده جشن قهرمانی در قائمشهر شود. سیرجانی‌ها که هفته‌های اخیر با هدایت سعید الهویی نتایج ضعیفی کسب کرده بودند، در آزادی چیزی برای ارائه برابر شاگردان گل محمدی نداشتند و مثل دیدار دو هفته قبل در جام‌حذفی، مغلوب سرخ‌ها شدند.

بازیگر نخست این نمایش ضعیف در آزادی هم محسن فروزان بود که در یکی از بدترین عملکردهای چند سال اخیرش، 4 گل بد از پرسپولیسی‌ها خورد. با تقریب خوبی می‌توان ادعا کرد که فروزان روی هر چهار گل مقصر بود و می‌توانست حداقل واکنش بهتری نشان دهد.

او با دفع ناقصش روی شوت صادقی، توپ را درست جلوی پا ترابی انداخت تا زمینه‌ساز گل اول شود. واکنش نامطمئن فروزان روی گل‌های دوم و سوم هم اختلاف را بیشتر کرد تا شاگردان الهویی با شکست سنگین سه-هیچ نیمه اول را به پایان ببرند. او در دقایق ابتدایی هم خروج ناشیانه‌ای داشت تا مهدی ترابی با ثبت یکی از زیباترین گل‌های چیپ لیگ برتر، هت‌تریک کند.

شاید برخی پرسپولیسی‌ها که به رسم هفته‌های اخیر لیزر با خود به ورزشگاه آورده بودند، از انداختن نور لیزر روی صورت فروزان منصرف شدند چرا که به نظر او چندان تمرکزی نداشت که بخواهد بهم بخورد. باید دید فروزان که عملکرد نوسانی در این فصل داشته، آیا می‌تواند لیگ بعدی را هم در سیرجان ادامه دهد یا باز هم باید چمدانش را به مقصدی جدید ببندد؟

2509