حسرت محسن فروزان در دقیقه پایانی دیدار استقلال-گل گهر

حسرت محسن فروزان در دقیقه پایانی دیدار استقلال-گل گهر

پایگاه خبری فوتبالی- پس از ناکامی بازیکن گل گهر در گلزنی از روی نقطه پنالتی، کیوین یامگا از موقعیت پنالتی برای استقلال نهایت بهره را برد و دروازه گل گهر را باز کرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته 21 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر رفت و در نیمه اول هردو تیم بازی جذابی به نمایش گذاشتند.

این دیدار در نیمه نخست به حدی پر برخورد دنبال شد که 3 کارت زرد از جیب داور بازی بیرون آمد و همچنین دو پنالتی هم در 45 دقیقه ابتدایی گرفته شد.

بیژن حیدری که با استناد به آمار، با احتمال 13.3 درصد اعلام پنالتی می‌کند، در دقیقه 41 به دلیل خطای هند مدافع استقلال برای گل گهر پنالتی گرفت و فرصت خوبی را در اختیار شاگردان امیر قلعه نویی قرار داد.

پس از مشورت بازیکنان گل گهر، سعید صادقی پشت این ضربه پنالتی ایستاد و علی رغم فریب سید حسین حسینی توپ را به تیرک افقی دروازه کوبید تا آه از نهاد بازیکنان سفید پوش برخیزد.

در ادامه درگیری‌ای هم میان فرهاد مجیدی و محمدرضا خانزاده رخ داد و جو بازی بسیار متشنج شد و کادرفنی دو تیم با ورود به زمین سعی در پایان بخشیدن به این جنجال داشتند.

اما این پایان قضاوت فرسایشی و سخت داور این دیدار نبود و در سومین دقیقه وقت‌های اضافه، کیوین یامگا روی پاس ارسالی امیرحسین حسین زاده با محسن فروزان تک به تک شد و پس از برخورد با دروازه بان گل گهر داور در سوت خود به منزله اعلام پنالتی برای استقلال دمید.

یامگا خود پشت این ضربه ایستاد و توپ را به سمت چپ خود و راست دروازه‌بان فرستاد؛ اما فروزان به خوبی مسیر توپ را تشخیص داد و توانست توپ را دفع کند.

در ریباند مهاجم استقلال توانست مقابل دروازه خالی گل گهر قرار بگیرد و به راحتی توپ را وارد دروازه کند تا در واپسین ثانیه‌های نیمه اول این بازی مهیج، شاگردان فرهاد مجیدی با برتری یک گله روانه رختکن شوند.

1377