شاهکار مدافعان رئال مادرید؛ هالند کمتر از ادرسون به توپ رسید!

شاهکار مدافعان رئال مادرید؛ هالند کمتر از ادرسون به توپ رسید!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند که از او به عنوان غول نروژی یاد می شود، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو سایه ای از خودش هم نبود!

به گزارش فوتبالی، در حالی که هالند در مرحله قبلی مقابل بایرن مونیخ عملکرد بسیار خوبی داشت و از عوامل اصلی حذف باواریایی ها بود، اما این بار در مقابل رئال مادرید حرفی برای گفتن نداشت و نتوانست آن طور که باید و شاید عمل کند. در این بازی داوید آلابا و آنتونیو رودیگر دو مدافع وسط رئال مادرید بودند که وظیفه مهار ارلینگ هالند را بر عهده داشتند و در نهایت از پس وظیفه خود به خوبی بر آمدند و در نبود میلیتائو هالند مهار شد.

ارلینگ هالند در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تنها 21 لمس توپ داشت. این در حالی است که ادرسون مورائس، دروازه بان برزیلی منچستر سیتی 29 بار توپ را در این بازی لمس کرد. در حقیقت در این بازی بیش از آن که هالند بتواند توپ را به دست بیاورد، دروازه بان سیتیزن ها به توپ رسید.

باید دید که در بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد که بازی سرنوشت ساز است، باز هم رئال مادرید می تواند ارلینگ هالند را مهار کند یا اینکه این ستاره نروژی بالاخره زهر خود را به تیم کارلو آنچلوتی می ریزد.

1470