هدیه ویژه آلترناتیو اخباری به تراکتور آسیایی!

هدیه ویژه آلترناتیو اخباری به تراکتور آسیایی!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان تحت قرارداد تراکتور با مهار پنالتی گل‌گهر، علاوه بر آلومینیوم، تراکتور را هم خوشحال کرد.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی دروازه‌بان ۲۴ ساله آلومینیوم اراک با مهار پنالتی امین قاسمی‌نژاد و رقم زدن یک کلین‌شیت مهم در سیرجان یکی از ارکان اصلی برد خارج از خانه شاگردان سیدمهدی رحمتی بود.

اما درخشش شماره یک ایرالکو در بازی با گل‌گهر نه تنها برای اراکی‌ها که برای تراکتور - تیمی که پورحمیدی تحت قرارداد آن قرار دارد - هم بسیار مهم و ضروری بود.

پورحمیدی که در ازای انتقال یک ساله پوریا آریاکیا، فصل جاری را هم در اراک سپری کرد؛ بعد بازی در گفتگو با خبرنگاران راجع به شرایط فصل بعد خود عنوان داشت که با تی‌تی‌ها قرارداد دارد و نظر این باشگاه برای ادامه فوتبالش ملاک است.

دروازه‌بان آینده‌دار سبزپوشان قبل از اتمام فصل و با مهار پنالتی سیرجانی‌ها به نوعی کمکی ویژه به تیم اصلی خود هم کرد و اختلاف سرخ‌های تبریزی با گل‌گهر به ۴ امتیاز رسید تا شانس تراکتور برای قرارگیری در رتبه چهارم جدول بیشتر شود.

باید منتظر ماند و دید پورحمیدی که باوجود عقد قرارداد بلندمدت با تراکتور همواره به عنوان یار قرضی در آلومینیوم حضور داشته برای سال بعد رقیب کاپیتان اخباری خواهد شد یا خیر.

1997