تاثیر ستاره فرانسوی در دوری استقلال از قهرمانی

تاثیر ستاره فرانسوی در دوری استقلال از قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی- غیبت کوین یامگا نشان می‌دهد او تاثیر زیادی در نتیجه‌گیری استقلال داشته است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در حالی از دفاع از عنوان قهرمانی‌اش دور شده که تا پیش از دیدار با پرسپولیس توانسته بود نتایج درخشانی بگیرد. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، مصدومیت کوین یامگا در دربی و خروج اجباری او از زمین زمینه‌ساز شکست آبی‌ها در آن بازی بود. 

این هافبک فرانسوی تا پایان هفته بیست و ششم با ثبت 7 گل و 3 پاس گل تاثیر زیادی در نتایج استقلال داشت. تاثیری که در دیدارهایی که یامگا نتوانسته تیمش را همراهی کند هم مشهود است.

او در دقیقه 43 بازی با پرسپولیس مصدوم شد و جای خود را به صالح حردانی داد و پس از آن بود که ضرباهنگ هجومی استقلال به شدت کم شد و این تیم نتوانست خطری روی دروازه حریف ایجاد کند. استقلال در دو دیدار بعدی خود که یامگا را در اختیار نداشت باز هم نتوانست مثل همیشه ظاهر شود. تیم ریکاردو ساپینتو مقابل تیم لیگ یکی پارس جنوبی جم و تیم پایین جدولی جدولی صنعت نفت آبادان یک برد سخت و یک توقف ناباورانه به دست آورد.

استقلال در سه دیداری که کوین یامگا را در اختیار نداشته، یعنی مقابل پرسپولیس(بیشتر از یک نیمه)، پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان در طول نود دقیقه فقط یک گل به ثمر رسانده که البته آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. 

6442