کارشناس داوری دیدار پیکان و پرسپولیس

کارشناس داوری دیدار پیکان و پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناسان داوری فوتبال ایران نظراتشان را در خصوص صحنه های مهم دیدار پیکان و پرسپولیس اعلام کردند.

به گزارش فوتبالی، حیدر سلیمانی در خصوص اعلام پنالتی برای پرسپولیس در بازی مقابل پیکان، اظهار داشت: داور پنالتی که راحت بود را برای پرسپولیس نگرفت اما صحنه سخت تر را پنالتی گرفت. در دقیقه 67 پنالتی واضح بود چون مدافع به عمد پای صادقی را زد.

وی با اشاره به پنالتی دقیقه 79 که منجر به گل برای پرسپولیس شد، گفت: در این صحنه داور خطا روی پریرا را نگرفت. توپ به دست مدافع پیکان خورد و در واقع پنالتی پریرا نبود چون هنگام زمین افتادن پریرا بنیادی فر واکنشی نداشت. در این صحنه مدافع توپ را با دست کنترل کرد.

* علیرضا یزدانی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار پرسپولیس و پیکان عنوان کرد: بازی خوبی بود اما کار برای داور در اواخر بازی سخت شد. او یک اشتباه تاثیرگذار داشت و بعد از آن سعی کرد بازی را مدیریت کند.

وی درباره صحنه‌های حساس این دیدار گفت: در دقیقه ۶۶، بازیکن پیکان برای سعید صادقی پا انداخت که داور این صحنه را ندید و تصمیم به ادامه بازی داد. در این صحنه روی مهاجم پرسپولیس خطا صورت گرفت و باید پنالتی اعلام می‌شد. در دقیقه ۷۸، بازیکن پیکان مهاجم پرسپولیس را هل داد که داور خطا و پنالتی اعلام کرد. البته در این صحنه داور باید به بازیکن پیکان، کارت زرد هم نشان می‌داد.

2636