سوال روز/ چرا ساپینتو به جلالی بازی نمی‌دهد؟

سوال روز/ چرا ساپینتو به جلالی بازی نمی‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل عدم اعتقاد سرمربی استقلال به بازیکن مورد علاقه کارلوس کی‌روش چیست؟

به گزارش فوتبالی، احتمالا این سوال برای هواداران استقلال به وجود آمده که چرا ریکاردو ساپینتو، جعفر سلمانی را به ابوالفضل جلالی ترجیح می‌دهد.

طبیعی است که هیچ کسی بهتر از ساپینتو در جریان شرایط شاگردانش قرار ندارد منتهی آنهایی که از دور به ماجرا نگاه می‌کنند، جلالی را بازیکن به مراتب بهتری در قیاس با سلمانی می‌دانند و مهمترین استدلالشان هم حضور این بازیکن در جام جهانی و نمایش خوب او جلوی امریکا بوده است.

البته کلا جلالی قبل از جام جهانی هم زیاد توسط ساپینتو به بازی گرفته نمی شد تا قابلیت هایش را نشان دهد. در هر حال در شرایطی که این روزها جلالی سوژه یک شایعه فوق‌العاده عجیب شده و در بازار شایعات، به پرسپولیس لینک شده است، یکی از روزنامه‌های چاپ امروز، از دلیل بازی نکردن این بازیکن رونمایی کرده است.

بر اساس این گزارش، جلالی اصلا در تمرینات شرایط خوبی ندارد و به نوعی دل به کار نمی‌دهد. برخی اعتقاد دارند ساپینتو با لجبازی با جلالی به نوعی قصد تکرار رفتاری را دارد که پیش از این با آمانوف انجام داده بود اما واقعیت امر این است که جلالی هیچ نشانی از بازیکن آماده ابتدای فصل که کی‌روش را وادار کرد تا او را به جام‌جهانی ببرد ندارد و عملکرد خود او در تمرینات باعث شده تا این اتفاق یعنی نادیده گرفته شدن وی توسط کادرفنی استقلال رقم بخورد.

البته آنهایی که سر تمرین استقلال می‌روند می گویند او انگیزه زیادی دارد تا خودش را نشان بدهد و در تمرین‌ها سعی می‌کند تا کیفیت بالایش را به رخ ساپینتو و بازیکنان هم‌پست بکشد اما همچنان در ترکیب قرار نمی‌گیرد.

1984