عکس نوشت؛ وقتی چلسی بهترین تیم اروپا بود

عکس نوشت؛ وقتی چلسی بهترین تیم اروپا بود

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها چلسی به هیچ وجه اوضاع خوبی ندارد چرا که این تیم با هدایت فرانک لمپارد شش شکست پیاپی را تجربه کرده است و به طور کلی ذهنیت پیروزی و برنده شدن در بازی ها را از دست داده است.

به گزارش فوتبالی، اما روز هایی که چلسی یک تیم درخشان بود چندان دور نیست. فراموش نکنیم که چلسی با هدایت توماس توخل در فصل 2020/21 قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد و بازیکنان و سرمربی این تیم در مراسم انتخاب بهترین های اروپا جوایز را درو کردند.

توماس توخل در اواسط فصل 2020/21 هدایت چلسی را بر عهده گرفت و به جای لمپارد نشست و موفق شد چلسی را قهرمان چمپیونزلیگ کند. او در اوایل فصل جاری یعنی فصل 2022/23 از کار برکنار شد. توخل اخیرا درباره برکناری خود گفته است که از آن شگفت زده شده است چرا که خودش به کار کردن در چلسی علاقه داشته و تلاش خود را در این باشگاه انجام می داده است. اگر نتایج ابتدای فصل چلسی را با اکنون مقایسه کنیم می فهمیم که اخراج توخل کار درستی نبوده است. هر چند که توخل اکنون در بایرن مونیخ هم چندان عملکرد خوبی ندارد.

به طور کلی چلسی اکنون از روز های درخشانش که خیلی هم از آن ها نگذشته است، بسیار دور شده است و باید دید که این اوضاع تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

1470