صید جدید چلسی: پدیده 15 ساله اکوادوری

صید جدید چلسی: پدیده 15 ساله اکوادوری

پایگاه خبری فوتبالی - کندری پائز نگاه باشگاه هایی نظیر منچستریونایتد و لورکوزن را هم به خود جلب کرده بود اما در نهایت مقصد پدیده جدید اکوادوری ها مشخص شد: چلسی.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لندنی از بقیه رقبا سبقت گرفت و توانست این هافبک هجومی 15 ساله را از باشگاه ایندپندنیته وایه به خدمت بگیرد. آس گزارش داده است که در روزهای آینده این انتقال به صورت رسمی تایید خواهد شد.

کندری پائز در سال 2025 راهی استمفوردبریج می شود چرا که بر اساس قوانین فیفا حق ندارد که پیش از 18 سالگی از کشورش خارج شود. چلسی برای خرید این بازیکن 20 میلیون یورو هزینه خواهد کرد. چلسی پیش از این به دنبال خرید اندریک جواهر پالمیراس بود که هر دو متولد سال 2007 هستند. در نهایت بازیکن برزیلی راهی رئال مادرید شد و چلسی تصمیم گرفت که جواهر اکوادوری را به ترکیب خود اضافه کند.

این بازیکن با وجود سن کمش در سایت ترانسفرمارکت سه میلیون یورو قیمت دارد و باشگاه های مختلفی به دنبال خریدنش بودند اما چلسی توانست از سایر رقبا در مسیر جذب او سبقت بگیرد. این بازیکن چهار بازی در لیگ دسته اول اکوادور داشته و یک گل زده و حالا می تواند به عنوان یکی از جواهرات جدید قاره آمریکا راهی فوتبال اروپا شود و ارزشهایش را ثابت کند.

4125