شیلی 2 - 1 اکوادور؛ صعود شیلی به مرحله بعد کوپا

شیلی 2 - 1 اکوادور؛ صعود شیلی به مرحله بعد کوپا

سایت رسمی فوتبالی - تیم ملی شیلی موفق شد با نتیجه 2 - 1 برابر تیم ملی اکوادور به برتری رسیده و صعود خود به مرحله بعدی رقابت های کوپا آمه‌ریکا را قطعی کند. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم شیلی و اکوادور از 3:30 صبح به وقت تهران رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. دروازه تیم ملی اکوادور خیلی زود و در دقیقه 8 بازی توسط خوزه فونزالیدا باز شد تا حساب کار 1 - 0 به سود شیلی شود. اکوادور نیز در دقیقه 26 بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد و ایئر والنسیا دروازه شیلی را باز کرد تا بازی را به تساوی بکشاند و نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید. در نیمه دوم و در حالی که تنها 6 دقیقه از آغاز بازی گذشته بود الکسیس سانچز روی پاس چارلز آرانگیز دروازه اکوادور را باز کرد و برای دومین بار شیلی را پیش انداخت. در ادامه بازی بسیار پر تنش پیگیری شده و 7 کارت زرد از سوی داور به بازیکنان دو تیم داده شد. در نهایت و در دقیقه 90 گابریل آچیلر با دریافت کارت قرمر از میدان مسابقه اخراج شد تا بازی آخر تیمش در مرحله گروهی را نیز از دست داده باشد. بازی با نتیجه 2 - 1 به پایان رسید تا شیلی نیز با کسب دومین پیروزی خود 6 امتیازی شده و ضمن قرار گرفتن در صدر جدول به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند. 

تیم ملی شیلی در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های کوپا آمه‌ریکا باید روز سه شنبه در ساعت 3:30 صبح به وقت تهران به مصاف ژاپن برود. اکوادور و اروگوئه نیز در دیگر دیدار این گروه همزمان برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. 

1070