کریمی: ۱۶۰ میلیارد از همراه اول می‌خواهیم، ولی جواب تلفن ما را نمی‌دهند

کریمی: ۱۶۰ میلیارد از همراه اول می‌خواهیم، ولی جواب تلفن ما را نمی‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی- حجت کریمی سرپرست مدیر عامل باشگاه استقلال درباره شرایط بدهی‌های استقلال گفت: از شرکت همراه اول خواهش می‌کنم ۱۶۰ میلیارد پول ما را بدهند. این دوستان دیگر جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند.

به گزارش فوتبالی، سرپرست استقلال درباره آخرین شرایط این باشگاه، اخطار بازیکنان خارجی و شرایط بدهی‌های استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*وضعیت یامگا؟ یامگا برای دریافت مطالباتش که بنده خبر نداشتم، به باشگاه اخطار داده بود. تازه دو روز پیش خبردار شدم که این بازیکن اخطار داده است. هماهنگ کردیم ۱۸۰ هزار یورو پولی که می‌خواستند آماده است.

*از آنجایی که او مصدوم است و می‌خواهد برای درمان برود به ما اعلام کرد که ویزا هم آماده شود تا از ایران برای بهبود وضعیت مصدومیت خارج شود. هواداران بدانند یامگا پولش را گرفته است و از ایران خارج می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

*از شرکت همراه اول خواهش می‌کنم ۱۶۰ میلیارد پول ما را بدهند. این دوستان دیگر جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند.

*نامه‌ای توسط وزیر ورزش و وزیر اقتصاد برای بانک شهر تهیه شد تا یک وام ۲.۵ میلیون یورویی برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جهت پرداخت مطالبات خارجی در نظر گرفته شود.

*این وام با ضمانت وزیر ورزش برای هر دو باشگاه در نظر گرفته شد و ما توانستیم بدهی‌های خارجی را پرداخت کنیم. باشگاه پرسپولیس هم از این مبلغ استفاده کرده است.

*یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو برای استراماچونی واریز شده است؛ ۳۰ ام فروردین بانک شهر گفت پول نقد بگیرد که گفتیم برای مستند بودن به حساب استراماچونی واریز شود، اما فردایش اروپا تعطیل و ۲ روز هم به دلیل عید فطر در قطر تعطیل بود.

*بعد از این تعطیلات وکیلش پیام داد که باید ۲ هزار ۳۵۹ یورو دیگر بابت دیرکرد آن ۲ روز واریز کنید تا رضایت بدهیم. امروز برای همان ۲۳۵۹ یورو بازهم اضافه کرده، اما هنوز رضایت نداده است. ما هم گفتیم ۳ هزار یورو صدقه سر هواداران استقلال واریز کنید تا پرونده بسته شود.

5960