واکنش اسطوره منچسترسیتی به شایعه هدایت چلسی

واکنش اسطوره منچسترسیتی به شایعه هدایت چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - وینسنت کمپانی، سرمربی موفق برنلی که صعودش به لیگ جزیره در فصل آتی مسجل شده است، از کشیده شدن به بحث داغ خبرنگاران یعنی بودن میان کاندیدا های تیم چلسی برای فصل آینده خودداری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، کمپانی که این فصل با تغییر سبک بازی برنلی و رساندن دوباره آن ها به سطح اول لیگ انگلیس در اولین سال حضورش در این تیم نامی برای خود دست و پا کرده، در رادار تیم چلسی قرار گرفته است. لیست بلند بالای چلسی یرای گزینه های سرمربیگری، حالا بنظر به یک لیست کوتاه سه نفره رسیده است، باور بر این است که کمپانی در کنار پوچتینو و شخص سومی که طبق گزارشات آنژه پوستکوگلو، سرمربی سلتیک اسکاتلند، در این لیست حضور دارد.

کمپانی که مورد توجه تاتنهام نیز قرار گرفته، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال حضورش روی نیمکت چلسی این‌گونه پاسخ داد: من قبلا هم گفته ام که درگیر این‌گونه مسائل نمی‌شوم. در حال حاضر افکار زیادی در ذهنم دارم و می‌خواهم بازی ها را برنده شوم، این تنها چیزی است که برایم مهم است.

یولیان ناگلزمن، سرمربی سابق بایرن مونیخ با اقدام عجیبش مبنی بر عدم علاقه اش برای حضور بر روی نیمکت چلسی، از این مسابقه کنار کشید و این امر باعث شد تنها 3 گزینه در این لیست باقی بماند. با این شرایط پوچتینو محتمل ترین گزینه برای این سمت است که بنظر در مذاکرات با سران چلسی نظر آن‌ها را جلب کرده و کاندیدای اول این لیست می‌باشد. علاوه بر این علی رغم عملکرد عالی کمپانی در برنلی کم تجربگی او در لیگ فشرده انگلیس می‌تواند عامل کلیدی قرار گفتن پشت مائوریتسیو پوچتینو در این لیست باشد.


2102