جهان نجاتی: در گروه مرگ قرار داریم

جهان نجاتی: در گروه مرگ قرار داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مریم جهان نجاتی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: باید بازی های تدارکاتی مختلفی را برگزار تا در مرحله دوم جام ملت های فوتبال جوانان بانوان آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره همگروهی با تیم های استرالیا، ویتنام و لبنان گفت: در گروه مرگ قرار داریم. تیم های استرالیا و ویتنام در فوتبال بانوان صاحب سبک هستند. این دو تیم در آسیا جایگاه ویژه ای در فوتبال بانوان دارند و رقابت های آسانی را در پیش نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان جوانان در ادامه بیان کرد: بازی تدارکاتی در امارات را در نظر گرفته ایم که قرار است چند بازی تدارکاتی را برگزار کنیم. بر همین اساس تیم ملی جوانان بانوان روز  13 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد امارات ترک خواهد کرد تا در کمپ تمرینی چند بازی دوستانه را برگزار کند.

جهان نجاتی گفت: همه تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. آنالیز کاملی از استرالیا و ویتنام انجام دادیم. لبنان نیز حریف دست و پا بسته ای نیست و بدون شک شبیه سازی دیدارهای تدارکاتی در امارات باعث خواهد شد تا مقابل این تیم نیز موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در ادامه گفت: از اوایل اردیبهشت ماه اردوی تدارکاتی تیم آغاز خواهد شد و با نمایش فیلم های بازی سعی می کنیم تا ملی پوشان به شناخت خوبی از حریفان برسند و در نهایت تاکتیک های مد نظر را اجرا کنیم.

جهان نجاتی در پایان گفت: سه مرحله اردوی آماده سازی تا پیش از اعزام به ویتنام داریم. بر همین اساس از  6 اردیبهشت تا 21، 26 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه و از 5 خرداد اردوی نهایی برگزار خواهد شد و در نهایت روز 13 خرداد تیم ملی فوتبال جوانان بانوان به ویتنام اعزام خواهد شد.

5960