مریم جهان‌نجاتی: تیم البرز را به خوبی آنالیز کردیم

مریم جهان‌نجاتی: تیم البرز را به خوبی آنالیز کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی شهرداری سیرجان پس از پیروزی تیمش مقابل نماینده البرز، عملکرد شاگردانش را در این دیدار رضایت‌بخش دانست.

به گزارش فوتبالی، در هجدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، از ساعت 17:30 روز گذشته نماینده البرز در ورزشگاه انقلاب شهر کرج میزبان شهرداری سیرجان بود.

درحالی که تیم‌های بالای جدول امید بسیار در امتیازگیری البرزی‌ها از مدافع عنوان قهرمانی و عقب ماندن از کورس بالای جدول داشتند، سبزپوشان با یک بازی بی‌نظیر توانستند با نتیجه 8-1 برنده میدان شوند.

مریم جهان‌نجاتی در پایان این دیدار و در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه در دور رفت و در دیداری که میزبان تیم البرز بودیم نتوانستیم این تیم را شکست دهیم و به تساوی 1-1 رسیدیم.

سرمربی شهرداری سیرجان در ادامه افزود: دلیل آن نتیجه شرایط خاصی بود که تیم ملی بر باشگاه‌ ما حاکم کرد و با تزریق واکسن استرازنکا باعث شد تا 7 بازیکن ما با تب و لرز به زمین بروند.

او درخصوص بازی امروز تیمش مقابل تیم البرز، عنوان کرد: در بازی برگشت تیم البرز را به خوبی آنالیز کردیم و بر این باور بودیم که اینجا پیروز میدان خواهیم بود.

جهان‌نجاتی، گل زودهنگام را عامل موفقیت تیمش دانست و تصریح کرد: در دقیقه 4 بازی به گل رسیدیم. خوشبختانه این روند و استفاده از نقاط ضعف حریف تا پایان بازی پابرجا ماند و سه امتیاز بازی را گرفتیم.

سرمربی شهرداری سیرجان درخصوص عملکرد تیم حریف نیز، بیان کرد: به تیم البرز تبریک می‌گویم. این را همین الان به خانم کرمی-سرمربی نماینده البرز-گفتم که فوتبال این استان روز به روز درحال پیشرفت است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این تیم به سمت جذب بازیکنان جوان در حرکت است و امروز هم بسیار با انگیزه و خوب کار کرد که جا دارد به کل بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید بگویم.

1377