قابی از 4 سرمربی شکست خورده چلسی در این فصل

قابی از 4 سرمربی شکست خورده چلسی در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپتون رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم شکست خورد تا کابوس ها برای آبی های لندن همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، چلسی که دوباره فرانک لمپارد را روی نیمکت خود می بیند مقابل ولورهمپتون عملکردی نا امید کننده داشت و نشان داد که همچنان جای زیادی برای کار کردن دارد و اوضاع در این باشگاه اصلا خوب نیست. لمپارد چهارمین سرمربی چلسی در این فصل است.

آبی پوشان لندن فصل را توماس توخل شروع کردند اما پس از عملکرد ضعیفی که او داشت، سران باشگاه لندنی اقدام به اخراجش کردند و به جای او گراهام پاتر را آوردند. عملکرد پاتر بسیار نا امید کننده تر از توخل بود و به نظر می رسد که مدیران چلسی پیش از حد به پاتر فرصت دادند. پس از پاتر، برونو سالتو یک بازی روی نیمکت چلسی نشست و آن بازی میان چلسی و لیورپول بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اکنون هم لمپارد سرمربی چلسی است که تیم او مقابل ولورهمپتون شکست خورد و باید دید که در فصل آینده چه کسی قرار است روی نیمکت چلسی بنشیند. چلسی در حال حاضر در رده یازدهم لیگ برتر انگلیس جای گرفته است.

1470