ماجرای بنر حمایتی از فرانک لمپارد پیش چشمان توخل چه بود؟

ماجرای بنر حمایتی از فرانک لمپارد پیش چشمان توخل چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – در بازی شب گذشته تیم چلسی وجود یک بنر حمایتی از فرانک لمپارد حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرد. بنری که باشگاه آن را برنداشته بود و حالا ماجرای آن افشا شده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته تصاویری از برافراشتن یک بنر با مضمون «سیرک ادامه دارد» در استمفورد بریج مشاهده شد که نشان از عدم رضایت هواداران چلسی از شرایط فعلی و تصمیمات مدیریتی داشت.

این حاشیه‌ها در بازی شب گذشته هم ادامه داشت. در ورزشگاه استمفورد بریج از بازی‌های پیشین بنری با مضمون ما به فرانک اطمینان داریم آویزان مانده بود که مسئولان باشگاه چلسی آن را از جایش برنداشته بودند. نکته جالب اینجا بود که در قسمتی از بنر، پایین شعار حمایت از لمپارد نوشته شده بود «پیشتر، حالا و برای همیشه» و در حالی که این بنر در ورزشگاه برافراشته بود شاگردان توخل وارد بازی شدند و به گرم کردن پرداختند. با این حال اما یکی از گروه های هواداری تیم چلسی افشا کردند که با درخواست آن‌ها باشگاه موافقت کرده این بنر جهت تشکر و ادای احترام به لمپارد همچنان در ورزشگاه وجود داشته باشد.

گفتنی است چلسی در بازی شب گذشته خود مقابل ولورهمپتون به تساوی ۰-۰ رسید و حالا با ۳۰ امتیاز از ۲۰ بازی در رده هشتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته.

1101