بنزما با هت‌تریک مقابل بارسلونا به چندمین گلزن برتر تاریخ ال کلاسیکو تبدیل شد؟

بنزما با هت‌تریک مقابل بارسلونا به چندمین گلزن برتر تاریخ ال کلاسیکو تبدیل شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما با سه گلی که در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بارسلونا به ثمر رساند، رئال مادرید را به فینال رقابت های کوپا دل ری رساند.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما اولین بازیکن رئال مادرید است که پس از 60 سال موفق می شود در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بارسلونا هت تریک کند. کریم بنزما با سه گلی که امشب مقابل بارسلونا به ثمر رساند، به تعداد 16 گل در ال کلاسیکو ها رسید. به این ترتیب کریم بنزما اکنون رائول گونزالس را پشت سر گذاشته است. رائول 15 گل در ال کلاسیکو ها زده بود.

کریم بنزما در حال حاضر آلفردو دی استفانو، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را پیش روی خود دارد. دی استفانو 18 گل در تاریخ ال کلاسیکو ها زده است. کریستیانو رونالدو هم 18 گل در تاریخ ال کلاسیکو ها زده است. در واقع کریم بنزما اگر سه گل دیگر به بارسلونا بزند، تبدیل به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید در ال کلاسیکو ها خواهد شد.

لیونل مسی 26 گل در ال کلاسیکو ها زده است و کریم بنزما هنوز 10 گل تا رسیدن به رکورد لئو مسی که بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو ها است، فاصله دارد و باید دید که شرایط برای بنزما در فصل آینده به چه شکل پیش خواهد رفت چرا که ال کلاسیکو های این فصل به پایان رسیدند.

1470