عکس یادگاری بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از برد 4 گله مقابل بارسلونا

عکس یادگاری بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از برد 4 گله مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ موفق شد با نتیجه چهار بر صفر بارسلونا را شکست دهد و به این ترتیب راهی فینال رقابت های کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی، مادریدی ها که در سه ال کلاسیکوی اخیر حرفی برای گفتن نداشتند و مقابل بارسلونا شکست خوردند، امشب از بارسلونا انتقام گرفتند و موفق شدند در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسند.

رئال مادرید چهار گل خود را توسط وینیسیوس جونیور و کریم بنزما ( سه گل ) به ثمر رساند. بازیکنان رئال مادرید در رختکن خود در ورزشگاه نیوکمپ، پس از پیروزی چهار گله مقابل بارسلونا عکس یادگاری گرفتند که در این عکس می بینیم بازیکنان رئال مادرید مشغول خوشحالی کردن هستند و ژست برنده گرفته اند.

یکی از سوژه های این عکس که توسط کاربران شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، ادن هازارد است. هازارد که در این عکس هم مشخص است همچنان اضافه وزن دارد، باز هم فرصت بازی کردن در ال کلاسیکو را به دست نیاورد. هازارد دقایقی اندک مقابل وایادولید به میدان رفته بود اما آنچلوتی مقابل بارسلونا حتی برای دقایقی اندک هم به او اعتماد نکرد. این در حالی است که رئال مادرید با 4 گل از بارسلونا جلو افتاده بود.

1470