پست اینستاگرامی رونالدو پس از درخشش در دو بازی اخیر پرتغال

پست اینستاگرامی رونالدو پس از درخشش در دو بازی اخیر پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه شش بر صفر تیم ملی لوکزامبورگ را شکست دهد که در این بازی کریستیانو رونالدو موفق شد دو گل به ثمر برساند و عملکرد درخشانی داشت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در بازی اول تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی لیختن اشتاین هم عملکرد خوبی داشت و در آن بازی که پرتغالی ها موفق شدند با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسند، رونالدو دو گل به ثمر رساند که یکی از این گل ها از روی ضربه ایستگاهی بود.

کریستیانو رونالدو پس از این بازی ها با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" 2 بازی، 2 برد! هدف محقق شد. خوشحالم که در این شروع عالی سهیم بودم. بزن بریم!"

تیم ملی پرتغال هر دو بازی ابتدایی خود را در چهارچوب رقابت های انتخابی یورو 2024 با پیروزی هایی پر گل پشت سر گذاشت و به نظر می رسد که پرتغالی ها صعود آسانی به رقابت های جام ملت های اروپا داشته باشند.

رونالدو در 38 سالگی همچنان عملکرد خوبی در تیم ملی پرتغال دارد و به نظر می رسد که روبرتو مارتینز هم به او اعتماد دارد و اوضاع خوبی در تیم ملی پرتغال برای رونالدو در حال حاضر وجود دارد.

1471