عکس؛ جیمی جامپی که با لباس النصر به سمت رونالدو آمد

عکس؛ جیمی جامپی که با لباس النصر به سمت رونالدو آمد

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به این که کریستیانو رونالدو یک فوتبالیست بسیار محبوب و مشهور در دنیای فوتبال است، پیوستن او به باشگاه النصر عربستان موجب شده است تا این باشگاه هم طرفدار های مختلفی از سرتاسر جهان به خاطر کریستیانو رونالدو به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در جریان بازی تیم ملی پرتغال مقابل لوکزامبورگ که پرتغالی ها در آن با نتیجه شش بر صفر به پیروزی رسیدند، یک اتفاق تقریبا تکراری برای کریستیانو رونالدو رخ داد و آن هم آمدن یک جیمی جامپ به سمتش بود. رونالدو در بازی های مختلف با جیمی جامپ ها روبرو شده است.

در این بازی، جیمی جامپی که به سمت کریستیانو رونالدو آمد، پیراهن باشگاه النصر عربستان را بر تن داشت و لباس رونالدو در النصر را پوشیده بود.

کریستیانو رونالدو در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی لوکزامبورگ موفق شد دو گل به ثمر برساند که این گل ها در دقیقه 9 و در دقیقه 31 به ثمر رسیدند. رونالدو در این بازی در دقیقه 57 با کارت زرد حریف روبرو شد و در دقیقه 65 توسط روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال با گونچالو راموس تعویض شد. رونالدو در بازی قبلی تیم ملی پرتغال مقابل لیختن اشتاین هم پس از به ثمر رساندن دو گل تعویض شده بود.

1470