آینده بزرگی که رونالدو برای لیگ عربستان تصور می‌کند

آینده بزرگی که رونالدو برای لیگ عربستان تصور می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو زمانی که به تازگی به باشگاه النصر عربستان پیوسته بود، در تمجید از لیگ عربستان، این لیگ را یک لیگ بسیار رقابتی دانست؛ مسئله ای که ستاره پرتغالی به تازگی دوباره روی ان تاکید کرده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در آخرین مصاحبه ای که روز گذشته داشت، درباره النصر و لیگ عربستان گفت:" لیگ عربستان یک لیگ رقابتی است. البته که این لیگ مانند لیگ برتر انگلیس نیست، نمی خواهم دروغ بگویم اما این لیگ به طور ویژه و مثبتی من را شگفت زده کرده است. در پنج، شش یا هفت سال آینده، اگر آن ها همین برنامه را ادامه دهند، لیگ عربستان به چهارمین یا پنجمین لیگ برتر دنیا تبدیل خواهد شد."

از این حرف ها کاملا مشخص است که کریستیانو رونالدو یک آینده بسیار بزرگ را برای لیگ عربستان تصور می کند. رونالدو در حال حاضر از النصر سالانه 200 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند و کاملا مشخص است که عربستانی ها تصمیم گرفته اند که سرمایه گذاری بزرگی روی فوتبال داشته باشند. علاوه بر النصر، باشگاه الهلال و سایر باشگاه های عربستانی هم به دنبال ستاره های دنیای فوتبال هستند و اخباری مبنی بر پیشنهاد الهلال به مسی منتشر شده است.

عربستانی ها رویای بزرگ تری دارند و آن هم میزبانی در رقابت های جام جهانی 2030 است و به نظر می رسد که این سرمایه گذاری ها در راستای رسیدن به آن هدف است.

1470