وقتی خوشحالی به سبک رونالدو باعث مصدومیت بازیکن ویتنامی شد

وقتی خوشحالی به سبک رونالدو باعث مصدومیت بازیکن ویتنامی شد

پایگاه خبری فوتبالی - خوشحالی معروف کریستیانو رونالدو یا همان حرکت خاص و فریادی که رونالدو پس از گلزنی انجام می دهد در ظاهر کار ساده ای به نظر می رسد اما گویا انجام آن کار هر کسی نیست!

به گزارش فوتبالی، خوشحالی ویژه کریستیانو رونالدو پس از گلزنی که به "Siuuuu" هم معروف است، برای یک بازیکن ویتنامی دردسر ساز شد و موجب مصدومیت او شد. این مصدومیت به شکلی بود که بازیکن ویتنامی با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد.

تیم‌های ویتل و هادین در چهارچوب فینال رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال ویتنام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری چهار بر دو ویتل به پایان رسید اما شور و شوق بازیکن جوان تیم ویتل پس از گلزنی در فینال مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۱۷ سال برای این بازیکن درسرساز شد. تائه سون بازیکن جوان زننده گل چهارم تیمش در دقیقه ۶۱ سعی کرد پس از گلزنی خوشحالی معروف کریستیانو رونالدو را تقلید کند اما تعادلش به هم خورد و پس از برخورد به زمین مصدوم شد و با برانکارد زمین مسابقه را ترک کرد!

بازیکنان مختلفی در جا های مختلف دنیا و حتی در بازی های محلات خوشحالی معروف رونالدو را تقلید کرده اند اما این بار تقلید از این خوشحالی برای بازیکن ویتنامی هزینه سنگینی را به دنبال داشت!

1470